Follow on Bloglovin
2012-03-09 - 15:07:18 - Filed Under: One Direction

Danielle Peazer får Dödshot


Vi vet alla att Liam Payne och Danielle Peazer har varit tillsammans ett tag nu och vi är övertygade om att de fortfarande är mycket glada, men ingen av dem går inte så mycket på detaljer om deras förhållande.

Men sedan såg vi på Twitter och insåg att allt inte är så fantastisk när man går ut ni en hjärtekrossare, som att få döds tweets till exempel.

Som definitivt inte kan vara en höjdpunkt.

Igår kväll twittrade Danielle på hennes Twitter-konto, men hennes normala glada tweets syndes inte till, istället skrev hon:

"Att twittra någon att säga åt dem att" gå "är äcklig". Jag bryr mig inte om du hatar mig, men håll det för dig själv snarare än twittra mig. "

Efter en flod av tweets kom stödjare dansare, och hon svarade en: "... det kommer alltid att finnas människor som hatar mig. Jag är en stor troende i karma också, inte bra och gott kommer 2 u xx "

Ni berättar
dem för Danielle.
När vi läser Danielles tweets i kväll, gjorde det ärligt oss ledsna, eftersom vi vet att alla ni directioners är en omtänksam gäng, men det finns några directionators som kommer i vägen.

Om det någonsin fanns en tid för 1D fans att låta Danielle veta att hon är enorm, skulle det vara nu.

Gå och sprid kärlek.

-Sugarscape

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: