Follow on Bloglovin
2012-05-13 - 19:17:42 - Filed Under: Svar på tal

Svar på tal


Anonym
om Dagens Gifs:
Fråga: Har Jelena gjort slut ? .. Selena har inte vart inne på twitter på länge och tagi bort hennes instagram är hon hackad eller är de på grund av att dom gjort slut ( om dom har de ) Fans såg henne gråta.Kanske för justin kanske för hackad.( om de är sant) de är bara ett rykte!

Svar: Jag tror inte det, jag hoppas att dom inte har gjort slut! Vissa har sakt att hennes instagram blev hackad eller att hon har tagit bort den. Ingen vet varför! Jag vet inte vad jag ska tro men dom har inte varit med varan på länge så vi får se vad som händer längre fram
Postat av: Anonym

Men hon är ju i Bulgarien?

2012-05-13 @ 19:47:42

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: