Follow on Bloglovin
2013-04-29 - 00:05:00 - Filed Under: Demi Lovato

Demi pratar om dejting, told talang & mer

Varför ville du bli involverad i tävlingen?
Vinna Acuvue Inspire Award 2011 var ett riktigt fantastiskt ögonblick för mig - det betydde så mycket att bli uppmärksammade för hur jag har inspirerat tonåringar, så när Acuvue frågade mig förra året att gå med i deras Acuvue 1-Day Contest, jag tackade genast ja. Jag blev så glad när de bad mig att återvända som en mentor för ett andra år, eftersom jag hade en fantastisk upplevelse mentorskap [Vinnare] Denise förra året.

 

Vad är den bästa delen av mentorskap en tonåring?
Tro på dig själv är oerhört viktigt, och jag vill motivera och inspirera andra att gå efter sina drömmar utan rädsla. Den bästa delen av mentorskap en tonåring är att det ger mig möjlighet att inspirera dem och visa dem att de också kan uppfylla sina egna drömmar.

 

Vad är din skönhet av hemlighet?
Dricka mycket vatten!

 

Vad är det bästa rådet du har fått från Simon Cowell?
Jag kan inte tänka mig ett visst råd, men jag har lärt mig mycket av att arbeta med honom.

 

Hände det något att någon överraskade dig om att vara en domare på "X Factor"?
Det var fantastiskt att se hur mycket oupptäckt talang det finns ute.

 

Hur håller du dig grundad, när så många tidigare barnstjärnor har kämpat i rampljuset?
Spenderat tid med min familj och nära vänner definitivt hjälper till att hålla mig grundad. Jag har också ett stort team av människor runt omkring mig som är otroligt stöttande och har mina bästa intressen i åtanke.

 

Om du kunde ge råd till en yngre version av dig själv, vad skulle det vara?
Jag skulle berätta för min yngre att spänna upp mitt säkerhetsbälte eftersom jag är i en vild åktur! Jag vill också säga till henne att jag älskar henne och att hon är vacker.

 

Vad är det dummaste du har läst om dig själv?
Ha - Jag kan inte tänka på någonting just nu, men det har varit några dumma saker!

 

Vad är din hemlighet/dold talang?
Jag är dubbel-ledad och kan vrida min arm hela vägen runt.

 

Vad är din dejting deal-breaker?
Han måste ha ett sinne för humor.

 

Vad är en sak från din barndom garderob som du önskar att du kunde ha nu?
Oh my gosh, jag har ingen aning.

 

Om misslyckandet var inte ett alternativ, är det en sak du skulle vilja göra?
Vara en låtskrivare.

Large

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: