Follow on Bloglovin
2013-02-02 - 00:58:17 - Filed Under: Justin Bieber

Justin med brustet hjärta över uppbrottet med Selena@Billboard Intervju!

justinbieber-selenagomez.billboard
Här är ett utdrag från intervjun med Billboard. Justin pratar om hans uppbrott med Selena Gomez.
 
Billboard: 
Allt detta har varit båkåt-och-framåt för dig och Selena Gomez separat täcker "Cry Me A River." De bloggar har ett betydelsefull spekulation om vad som hände med din relation.
 
Justin:
Det finns så många rykten. Folk säger att jag ringer Selena varje dag och hon kommer inte att plocka upp telefonen eller att jag jagar henne, och dessa alla är falska historier

Betalar du uppmärksamhet?
Jag går inte på bloggar eller något sånt. Jag hör saker. Folk berättar om något händer på Internet. Det går tillbaka till mig, definitivt.

Lyssnade på de nya låtarna, det verkar som det har varit en utmattande tid för dig. "Yellow Raincoat" har linjen "känd, pengar och tjejer gör dig galen." Och naturligtvis "Nothing Like Us" det är typ av tungt. Har du kul?                                                                                                                           Definitivt, hela tiden. Jag är 18. Jag har ett bra team runt mig. Jag har goda vänner. Vi har skitkul. De håller mig sysselsatt och mitt sinne tar bort av de negativa sakerna. Det är roligt när folk är som, "Du är 18. Vad har du gått riktigt igenom? "Jag tänker," Vad menar du? När du var 18, tror du inte att du gick igenom saker? "När du är 18, kommer du igenom denna övergång. Du har en gymnasie flickvän, du kanske inte. Gå till högskola. Räkna själv ut och lämnar hemmet.

Det är en av anledningarna till att jag gillar "Nothing Like Us." Du lyckas ta mycket verklig, ung känsla och göra det universellt. Jag gillar att låten var söt. Scooter sa att du skrev det om vad som hände med Selena, men han hade inte berättat vad det lät som. Och om du läser bloggar, tror du det kan vara en arg låt. Istället, känns det.                                                                                                   Eftersom i slutet av dagen, det finns inget som vi, du vet? Det är just det. Det är vad det är. Folk kommer att relatera till det.

Du är ganska förtvivlad?                                                                                                                            Jag är inte i den lyckligaste platsen som jag någonsin har varit. Jag försöker gå igenom vad jag går igenom. Som jag sa, jag har mina riktiga nära vänner för att muntra upp mig och hålla mig igång.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: