Follow on Bloglovin
2013-02-16 - 02:07:00 - Filed Under: Selena Gomez

Vanessa Hudgens pratar om Selena i en intervju med Huffington Post

Unga skådespelaren och även en vän till Selena - Vanessa Hudgens - gav nyligen en intervju till Huffington Post. Där hon pratade om Selena och "Spring Breakers"
 
24-åringen har erkänt att hon nu är mer kräsen när det kommer till roller och är för närvarande att "försöka hitta någon som att bli kär." Men när jag läste manuset till "Spring Breakers" visste hon att det var något för henne. Förutom att arbeta med ett par vänner, Selena Gomez, Ashley Benson och Rachel Korine.
 

"Det var fantastiskt att arbeta med dem," sade hon till Huffington Post. "Jag älskar dessa tjejer och vi kunde alla leva en underbar upplevelse."

 

"Selena är en av mina bästa vänner, jag älskar henne till döds," sade hon och tillade till Huffington Post "att göra det bra."

 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: