Follow on Bloglovin
2013-06-17 - 00:56:00 - Filed Under: Demi Lovato

Demi kommer att uppträda på MMVA 2013 inatt!

Bara en påminnelse om att Demi kommer att uppträda live på MuchMusic Video Awards 2013 i natt! Demi sa följande om hennes kommande prestationer:

 

“I am so excited to perform for the first time at the MMVAs. I always love coming to MuchMusic and am thrilled to be a part of this year’s show!”

 

Exekutiv producent Sheila Sullivan delade liknande känslor, säger:

"Vi är lyckliga över att välkomna Demi och hennes extrema talang till MMVAs för första gången. Demi Lovato blandar popmusik superstjärna med en exceptionell realness som har gjort hennes fans att bli kär i henne. Jag tycker att det är väldigt spännande att se vad hon kommer att tillföra vår scen och fansen i år. "

 

På deras sida HÄR finns mycket information som ni kan läsa om! Tryck HÄR för att komma in på live stream där röda mattan och showen kommer att vara, allså det är på samma sida. Jag hoppas att det är den rätta länken nu, men annars ändrar jag!

 

Jag antar att röda mattan börjar 05:00! 

Dreαm & Ноρe17 | via Tumblr


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: