Follow on Bloglovin
2013-06-09 - 19:34:00 - Filed Under: Justin Bieber

Följderna av att sitta bredvid Justin på ett NBA-Game

En South Florida tjej - Haleigh Youtie hittar sig själv i rampljuset efter att ha suttit bredvid Justin Bieber på en Miami Heat Game. Är hon Justins nya flickvän? en mysterium tjej? Nej, i själva verket försökte hon att ha flera konversationer med Justin, men han var väldigt kort med hans svar.


Haleigh berättar för WSVN News:

Jag menar, jag flippade ut. Jag är inte som ett besatt fan, men självklart är det Justin Bieber. Jag försökte prata med honom, men han hade ingen känsla för det.

 

Alla är som, "Du sitter bredvid Justin, du behöver prata med honom, måste du göra något."
Han gillar, inte låta någon ta bilder på honom, även av sig själv, så jag var som, "Du älskar uppenbarligen kamerorna," så han var som "Ja. Det var bara riktigt obehagligt. "

 

Efter Haleigh postat en bild på henne och Justin på Instagram, sa hon:
Jag kollar på matchen, och jag har 1.000 förfrågningar. Bokstavligen, folk tog reda på all min info och gillade. Tolv-åriga Fan Page tjejer var som, "Vi kommer att komma slå dig,"

 

Bokstavligen, jag var ärligt rädd för mitt liv, gjorde så att mina föräldrar lämnade spelet några minuter tidigt, var tvungen att göra alla mina konton privat.


Om någon såg för en sekund vad som pågår de skulle se att vi inte ens prata med varandra, se på varandra, och alla plötsligt tror att jag är hans flickvän ... antar jag.

 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: