Follow on Bloglovin
2013-05-20 - 10:02:00 - Filed Under: Cody Simpson

Cody: "Surfer's Paradise" ute den 16 Juli!

Den 16-årige musikern meddelade nyheten under en chatt med fans på Facebook. Albumet kommer att släppas den 16 juli.

"Surfers Paradise är i grunden den mest kända området på Gold Coast i Australien, där jag kommer från," Cody delas i en statment. "Jag tror att det här albumet verkligen representerar den bit av mig, min livsstil, och där jag kommer ifrån. Vid mitt första album Paradise var den typ av en resa för att hitta mig själv som en ung vuxen & artist. Med Surfers Paradise kändes hela processen mer naturligt och bekvämt, som att vara hemma. Jag ville dela den känslan med mina fans. "


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: