Follow on Bloglovin
2013-05-26 - 01:48:00 - Filed Under: Selena Gomez

Jaden och Will Smith om Selena

Will och Jaden Smith som Selena är för närvarande i London, för att marknadsföra sin nya film. De dök idag i samma program som Selena besökte igår "Breakfast Show med Nick Grimshaw." Klicka HÄR för att se intervjun.
 

Nick Grimshaw: Selena Gomez var här igår.
Jaden: Verkligen?
Will: Hon är en vän. Det var energi.
Jaden: Hon är min vän, jag visste att det fanns ingenting var som hey har kommit!
Will: Selena ah! Är det inte alltför mycket reaktion?
Jaden: Hon är en av mina vänner!
Nick Grimshaw: Vistas på hotellet där hon var för 24 timmar sedan.
Jaden: coolt!
Will: Se, du har energi.
Jaden: Jag är mer fascinerad av denna penna.
Will: Det var allt.
Nick Grimshaw: Hon hade influensa igår.
Will: Verkligen?
Nick Grimshaw: Det var i luften, när vi lämnade började hon hosta. Hon var mycket sjuk.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: