Follow on Bloglovin
2011-08-26 - 12:31:41 - Filed Under: Allmänt

Lite om mig

Heejj alla sööta läsare!

Jag tänkte berätta lite om mig själv! Jag heter då Josefin Ida Nordell och är 16år. Jag fyller snart 17år den 29 september. Jag har en mamma,pappa och lillasyster. Såklart har jag en hund som heter Nea som är 1år.

Jag har två bästa vänner vid namn Malin och Emma! I år ska jag börja på östra gymnasiet, jag ska gå iv.

Ps: Jag ska ha såklart en design här på bloggen. Men jag är med i en tävling som slutas den 31 augusti. Så jag hoppas att jag vinner. Men som ni ser så kanske ni ser vilka kändisar jag skriver om:)

Och så här ser jag ut:

Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

varsågod!

allt bra? :)

2011-08-26 @ 12:41:40
URL: http://smnmode.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: