Follow on Bloglovin
2011-11-23 - 16:48:02 - Filed Under: Selena Gomez

Vanessa berättar om Selena och nya filmen


Som ni vet, nästa år.Kommer Selena Gomez, Vanessa Hudgens, Emma Roberts, dra tillbaka i en ny film som heter "Spring Breakres". Idag lämnade Vanessa ett nytt meddelande på hennes sida på Facebook, som sade om Selena och själva filmen. Det är vad hon skrev:

Jag är så glad över att vara en del av "Spring Breakers". Harmony fantastisk regissör. När jag sa att jag vill jobba med James Franco och nu ska jag göra det! Dessutom med mina flickor Emma Roberts och Selena Gomez! Det kommer att bli fantastiskt. Tack alla för ert stöd.

Roligt att Selena kommer spela in en film med Vanessa:)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: