Follow on Bloglovin
2011-10-17 - 16:38:13 - Filed Under: Selena Gomez

Intervju med Selena för "THR"



Vilken är den yngsta att vara ledande i Europe Music Awards i historien? Showen kommer att vara mycket annorlunda än tidigare?
Jag ser verkligen fram emot ceremonin. Det är fantastiskt att vara på sidan av toppen och får en chans att tala. Det kommer att bli ovanligt för mig och min grupp. Jag tycker det ska bli intressant att ta med mina fans för att visa, att ge en helt annan publik. Jag är inte säker på att allt kommer att vara radikalt annorlunda.

Hur förbereder du dig till Belfast?
Vi tänker på många kreativa saker för tillfället. Faktum är att nu är jag på turné (i Kanada), men så fort jag anländer till Irland, jag gjorde en massa repetitioner där. Detta blir mitt första besök i Belfast, så jag blir väldigt glad att vara där.

Du var den ledande VMA pre-show i augusti. Vad känner du?
Vi gjorde det pre-show i år, och det var väldigt roligt. Vi skulle sända hela konserten och intervjuer med artister. Jag hade en bra tid.

Vad kan jag förvänta fans av den kommande showen?
Jag vill göra något som liknar vad som fanns i promo klipp. Det kommer att finnas massor av roliga och ovanliga. Du ser också något jag aldrig gjort

Kommer du att bli nervös?
Åh, ja. Jag kände det redan. Jag kommer definitivt att vara nervös

Var förväntar dig med stor otålighet?
Jag ser fram emot mötet med samtliga talare. Speciellt med gruppen "Coldplay". Jag har aldrig träffat de.

Kan du ge oss några tips?
Vi försöker göra allt för att vara mer kreativ, i princip det kommer att bli en parodi, men jag kan inte säga mer.

Vilken stil kommer du att använda?
Jag tror att jag kommer att ha fem timmars montering och många andra saker där vi måste gå igenom. Vi kommer att prova olika outfits som jag aldrig hade förr


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: