Follow on Bloglovin
2011-10-11 - 16:24:43 - Filed Under: Justin Bieber

Justin erkänner han är kär i Selena och säger varför!

Tumblr_lsv4tanjdb1qegxako1_500_large
Justin sagt att han är förälskad i Selena Gomez, och här är varför ... Den sjutton år Justin, som har gett Selena egen privat visning of Titanic i Staples Center samt ett romantiska helikoptertur över Brasilien, rätter:

"Jag skulle inte vara med någon om jag inte var kär. Alla kan se att hon är het och det är bra, men det finns så mycket mer för henne än så. Hon får mig att skratta och hon står ut med mina practical jokes. Vi var båda uppfostrade av våra mammor i hushåll med ensamstående föräldrar,och det har gett oss en hel del av samma familj värden i livet"

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: