Follow on Bloglovin
2011-09-07 - 22:29:51 - Filed Under: Demi Lovato

Demi inför den planerade turen!



När fansen fick höra att Demi kommer att spela två konserter i slutet av september, började de genast att köpa biljetter. Föreställningarna äger rum på Hammerstein Ballroom i New York den 17 september och Club Nokia i Los Angeles den 23 september.

"Det är definitivt ett löfte [det är en två kommande spelningar]. Jag vill tacka mina fans och att visa hur mycket jag är tacksam mot dem för att stödja mig och "skyskraper". Vid denna punkt, är "skyskraper" går så bra och det är på grund av dem, och jag vill visa dem hur tacksam jag är för det "

"Jag hoppas att när det kommer ut Jag kommer att turnera obruten. Jag är väldigt nervös att gå tillbaka till scenen för första gången sedan dess, men jag också väldigt upphetsad.

Betyder detta att fröken Lovato planerar en mycket större turné? Se ett annat uttalande, sade han när frågan om hennes två konserter i september.

"Det kan vara en förhandsvisning turné. Jag vet inte "

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: