Follow on Bloglovin
2012-08-29 - 17:43:48 - Filed Under: Selena Gomez

Ashley pratar om Spring Brekares och Selena


Ashley Benson hade en exklusiv intervju med Just JaredJr, där hon pratade om Spring Brekares och Selena.
 
JJJ: Kommer du och de andra åka till filmfestivalen i Venedig?
AB: Ja, vi ska till Venedig för festivalen i slutet av månaden, då kommer vi att gå till Toronto filmfestival, statsministern kommer snart. Jag kan inte vänta!
 
JJJ: Har du sett filmen redan?
AB: Jag har sett och den är riktigt bra, men jag kan inte vänta tills jag får se deras reaktioner när de ser den, så jag är glad!
 
JJJ: Kände du dig någon gång obekväm att bära bikini under så lång tid?
AB: Ja, innan filmen var  jag väldigt nervös och orolig om det. Jag talade om detta med Harmonym och han sa, "Det finns ingen anledning till stress. I filmen är du kvinnliga studenter och ingen har en perfekt kropp!" Harmony verkligen ville att vi skulle se ut som att vi drack och festade eftersom det vi gjorde. Han vill inte att vi ska ha den perfekta kroppen.
 
 
JJJ: Var du en vän med någon av tjejerna innan inspelingen?
AB: Jag och Selena var vänner tills Vanessa visste under mycket lång tid, men vi tillbringade mycket tid tillsammans, och sedan träffade jag Rachel under inspelningen. I filmen verkar det som vi känner varandra i flera år och var den roligaste filmen jag någonsin har gjort. Jag menar hur nära vi stod, det var stort.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: