Follow on Bloglovin
2012-08-23 - 00:18:05 - Filed Under: Allmänt

Grattis bloggen på 1 årsdagen!

Det här känns helt sjukt om jag ska vara helt ärlig:O Dagarna har gått så fort, det känns som nästan att bloggen fyller inte ens år. Men i alla fall grattis bloggen på 1 årsdagen:D
Tack för alla fina kommentarer och för att ni läser, ni är verkligen underbara! Kram
 
Ang paus för bloggen:
Jag kommer inte att ta bort bloggen, men tack för att ni kommentarade det fick mig att ändra mig. Ni är så söta och snälla. Så jag kommer inte ta paus just nu. Men kanske lite senare, vi får se:) Eftersom jag börjar skolan på måndag så kanske det blir inte lika bra uppdatering eftersom min hp (skoldator) är konstig igen, så blir det ingen bloggning på skolan för än tills den är fixad. Men jag kommer blogga när jag kommer hem efter skolan.
Postat av: Moa

Grattis! Sjukt bra jobbat! :D

Svar: Tack så mycket:D
josefin nordell

2012-08-23 @ 10:23:47

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: