Follow on Bloglovin
2012-08-07 - 19:07:14 - Filed Under: One Direction

Live chat med Niall

Den 4 Augusti gjorde Niall en live chat till oss. Om ni missade den kan ni titta på den här under:
Postat av: Klara

25:40 han säger "Hello klara" till mig!!!! Eller jag tror det i alla fall, jag twittrade honom och bad honom att göra det bara en halv minut innan han sa det!!! Jag gråter fortfarande när jag tänker på det :') min twitter är @klaralovesbiebe om du vill se min tweet som bevis :) ville bara berätta det eftersom du la ut klippet, haha.. Kram!

Svar: Jo, jag vet det:) Jag såg på din twitter förut den dagen han gjorde live chat:) Jag förstår det att du gråter fortfarande när du tänker på det:) Faktiskt så är man lite avis här:) Kram!
josefin nordell

2012-08-07 @ 22:39:56

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: