Follow on Bloglovin
2012-12-16 - 18:56:00 - Filed Under: Miley Cyrus

Miley: Hunden Ziggy dödade Lila

Mileys mamma Tish skrev på hennes blogg och pratade om tragedin om Lilas död.

När det gäller Miley, så har det varit en riktigt tuff vecka för henne. Som ni alla vet så har älskade Lila avlidit. Alla har varit så värdefulla och stödjat henne och jag älskar er alla så mycket för det. Miley älskade Lila mer än någon kan föreställa sig. Jag vet att vissa människor säger dess bara en hund, men Miley hon var så mycket mer. I Mileys liv, som ni kan föreställa er, det är svårt att släppa många människor i sin snäva krets av familj och vänner. När som helst, att Miley är ledsen eller har en hård dag, var Lila hennes ängel. Den som alltid älskat henne villkorslöst oavsett vad som hände i hennes liv vid den tiden. Hon skulle alltid bara krypa upp i sängen med Lila i några timmar och sedan må alltid bättre! Hon gjorde mig alltid att må bättre också. Jag gav henne smeknamnet Lila Sue Pumpernickel! lol jag har ingen aning om det kommer från, men det fastnade!

Det sätt som Lila togs från henne var bortom fruktansvärda. Ibland händer saker som vi kan bara inte förstå. Miley är fortfarande inte redo att prata om det, men jag trodde ni bör veta vad som hände.
Av någon okänd anledning, Ziggy ........ dödade Lila. Inte riktigt säker på om hon spelar eller vad? Hon tog henne bara på fel plats och Lila överlevde inte ............. Ni måste förstå att Miley inte är redo att prata om det här, och vi tror inte att Ziggy är en genomsnittlig hund ........ Vi tog bort Ziggy Spot Dog Rescue och de hittade henne till ett nytt hem utan andra husdjur eller barn i fall det inte var en lyckträff. Så inte nog med att Miley förlorade Lila, känner hon att hon förlorade Ziggy också.
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: