Follow on Bloglovin
2012-12-23 - 17:09:00 - Filed Under: Justin Bieber

Vad fansen skulle ge Justin i julklapp

MTV News ikapp med några Beliebers, och frågade dem vad de skulle köpa Justin Bieber till jul med en budget begränsning "sky is the limit". Kolla in deras coola julklapps idéer för Justin.

"Jag skulle köpa Justin Bieber en riktigt fin bil, för han är för mycket för bilar."-Adriana Cronin

"Jag skulle förmodligen köpa honom boxer-kalsonger, jag vet inte. Vad tycker killar om? "-Sofia Badalamenti

"En skräddarsydd iPhone, med mitt ansikte på." -Isabelle Clark

"Om jag var tvungen att bestämma det nu, så troligen en ny mobiltelefon eftersom han förmodligen måste ändra hans nummer hela tiden." -Andrew Provencher

"Jag skulle köpa mig själv och sätta mig i en låda, och ge den till honom." -Catherine Witkowski

"Jag skulle nog ta honom till en restaurang och sedan gå och se en film med honom."-Illeana Cohen

"Jag skulle ge honom en smekmånad ... som jag och han kunde tillbringa tillsammans."-Cyndie Funaro

"Jag skulle vilja köpa honom ett hus bredvid oss, så vi kan alltid vara nära honom."-Willa Neubauer

 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: