Follow on Bloglovin
2012-02-16 - 11:33:28 - Filed Under: Demi Lovato

Demi: Intervju för Daily Record

20120123234344909_large
Demi
gav nyligen en intervju till dailyrecord.co.uk, där hon talade om vänskap, musik, och betonade att mamman gav henne styrka att övervinna demonerna.

Disney-stjärnan, Demi Lovato, visade att endast genom kärlek vi komma ut ur drogberoende och självstympning.

Nitton stjärnan Sonny och Camp Rock Tour stannade och gick in rehab i oktober 2010, efter att ha erkänt att kollapsa på grund av bulimi, självtillfogade skador och drogmissbruk. På tröskeln till de brittiska försöken att bryta musikindustrin talade den amerikanska stjärnan öppet om hur hennes mamma hjälpte henne igenom det här.

Hon sa: "Min mamma är allt för mig. Hon är min klippa, är den personen som jag går när jag behöver någon att prata med. Det är en underbar kvinna. Jag gick igenom detta med stöd av människor som min mamma. Du kan göra detta endast när du känner dig älskad, oavsett vad, när du känner att du kommer att få en andra chans. Jag är tacksam och redo att göra detta år ännu bättre. Nu har jag en hel del energi. Jag känner bra."

Tillbaka med ett nytt album Unbroken och Skyscraper avslöjar Demi vad som hände, överlevde hon detta förnedring.
Sedan hon var sju år gammal, spelar hon i Barney and Friends. Innan hon började Jonas Brothers i Camp Rock och agera på sin egen show, Sonny With A Chance. Demi insåg hon att han måste ta en paus, att lära och koppla av. Hon sade: "Att vara en arbetsnarkoman kan vara en primär angelägenhet. Stannar inte, jag gillar den energi kaninen gjorde jag något om och om igen. Inget mer. Jag är redo att leda ett annat liv. Nu ska jag lyssna på min kropp, jag äter bättre, sover regelbundet. Det är fantastiskt vad god natts sömn kan göra. Du känner dig mycket bättre på morgonen. "


Kanske hennes nya liv utsikt över hennes musik kommer att gå i den riktning hon förtjänar.
Trots framgångarna med mina vänner från Disney, Miley Cyrus och Selena Gomez har Demi ännu inte bryta diagram. Hennes två första album, Don’t Forget och Here We Go Again, följt av en svag 192 och 199 plats. Unbroken kan ändras.
Skyskraper var hennes första låt, som var förra året i topp 10 på amerikanska Billboard och Unbroken var i listan över topp fem album.
Demi sade om inspelningen Skyskraper: "För mig var det väldigt svårt att spela in en låt. Det var ett rop på hjälp. Inspelning det kände jag hjälplös. Jag sätter i den låten med en hel del känslor. "

Baserat på
erfarenheter, säger fans att vara försiktig i detta, som att lyssna och se upp för grupptryck.
Hon sade: "Jag vet av erfarenhet. Det är mycket viktigt att ha en bra stödsystem, oavsett vad du gör i livet. Och bara för att en vän säger hopp, betyder inte att du måste hoppa. Kontrollera att du leddes i fel riktning. Och se till att du väljer dina vänner klokt. Du vill inte ännu träffa en dålig förpackning. "

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: