Follow on Bloglovin
2012-02-12 - 15:40:27 - Filed Under: Demi Lovato

Demi´s far vill kontakta henne


I
novembernumret av Lovatics Magazine skrev att Patrick Lovato(Demi´s far) vill kontakta henne.
Nyligen återigen gav en intervju för webbplatsen.

Demi Lovato far väntar på en farlig operation för att avlägsna en tumör från halsen och är förtvivlad för att hans dotter vägrar att prata.

Patrick Lovato talade med RadarOnline.com, vädjar hans yngsta dotter, ropade hon till honom.

"Demi och jag har inte pratat på länge, och allt jag vill är det att ringa från sin pappa," sade han med tårar i sina ögon, Patrick.

"Jag ber att det är det enda sättet jag vet", sade han. "Jag vill så mycket prata med henne."

För stjärnor Disney och hennes äldre syster, Dallas, är deras far en främling i mer än ett decennium.

"Vi var så nära varandra, när hon var liten", säger Patrick. "Min lilla dotter var min partner, jag älskar henne verkligen."


Efter att hans älskade hund Dakota, bor Patrick nu ensam och säger att han fortfarande hoppas att han och Demi bygga deras sällskap.

"Jag vill Demi ska veta att jag skulle göra allt för sin lilla flicka, jag vill bara höra hennes röst," säger Patrick översvämmas av tårar.

"Demi, ring din pappa!"

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: