Follow on Bloglovin
2012-02-22 - 16:06:00 - Filed Under: Selena Gomez

Intervju med Selena för "MTV News"


Selena
Gomez sade att hon undviker skvaller om hennes personliga liv genom att säga hon är trött paparazzi.

På frågan om hon läser historier om sig själv i tidningar eller på Internet, svarade Selena: "Jag försöker undvika skvaller, men detta är naturligtvis oundvikligt, Gossip finns överallt.!

"Det fanns ögonblick när berättelsen rörde vid mina känslor, men inte länge, jag omger inte sina liv av tidningar eller Internet.
"

Som intresset för hennes privatliv, säger Gomez: "Jag känner mig som jag ger en hel del till sina fans, men jag behåller vissa saker för mig själv. Det finns vissa delar av mitt liv, som bör förbli enbart för mig och ingen annan.".

Selena gav råd: "Det enda jag någonsin säger till mina fans, är att vi inte ska låtsas och låtsas vara någon som du inte är.

de vill att du "Jag brukade vara tillgodoses killarna med vilka uppfyllda. Det är lätt att vara som ska vara, men det är inte roligt om du porträtterar någon. I slutet du är kvar olycklig.

"Nu är jag en rak människa. Jag är helt ärlig med alla. Kan jag berätta som det eller inte, men det är bättre att vara ärlig och veta sanningen, istället för att spela. Gör det inte!"

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: