Follow on Bloglovin
2012-02-18 - 23:47:42 - Filed Under: Selena Gomez

Selena talar om skapandet av sprit


Resa till New
York denna vecka gav Selena Gomez de 10 största fans chansen att hjälpa henne avsluta skapandet av sprit.

"Jag var nervös", sa hon måndagen. "Jag är nära med sina fans. När jag ger konserter, shower, möte med dem bakom kulisserna, ser jag dessa människor. De är i min ålder eller yngre eller lite äldre och vi går igenom samma sak. "

Lyckligtvis
fanns det ingen anledning att oroa sig, hittade Selena ett gemensamt språk med sina fans och lagt till en sista not till sin arom, som kommer ut i maj. "De valde något som jag är väldigt upprymd och stolt", säger Selena.

Gomez var involverad i processen, plockade anteckningar, ritat flaskan (gjord i en klänning med ballonger i toppen) och komma med reklam (där den flyter i vatten). "Det var en lång process", medger hon. "Men det var verkligen kul."

Doften kommer att innehålla en doft av hallon, choklad och vanilj, så "det är riktigt stark och mycket feminin", sade Gomez. "Jag gillar berusande aromer, som vill ha mer och mer."

När hon var i behov av rådgivning, vände Gomez till två välkända till vänner för att få hjälp: Justin Bieber och Taylor Swift, som släppte sitt första doft förra året. "Jag var i raksteryannosti och visste inte vad jag ska göra?" Sade hon. "De hjälpte mig och berättade vad de gjorde. Jag gjorde allt lite annorlunda än de är, men det visade sig bra. Jag kan inte vänta tills folk har möjlighet att lukta på den. "

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: