Follow on Bloglovin
2012-07-26 - 16:13:48 - Filed Under: Cody Simpson

Cody: Simpsonizer Magazine har anlänt

ÄNTLIGEN. Efter månader av planering, organisering, omplanering, omorganisation, och väntan... är den äntligen här! Utfärdande 5 av Simpsonizer Magazine! Vi är tillbaka med ett nytt och fräscht utseende på tidningen, så vi hoppas att du gillar det lika mycket som vi gör! Vi tyckte det var bäst att ge det ett nytt utseende efter att ha kommit tillbaka från ca 7 månader.
Klicka här för att läsa tidningen nu: http://magazine.cody-simpson.org/2012/july/
Om blixt versionen går långsamt för dig, eller om du inte har Adobe Flash Player kan du läsa utskrivbar / PDF-versionen genom att klicka här: http://magazine.cody-simpson.org/2012/july/issue5-junejuly2012-pdf.pdf
 
Ps: Jag vill bara säga en sak att jag har fått en ganska dålig bloggstatistik, det känns som jag skriver fel eller gör något som är inte bra? Ska jag ganska skaffa en Selena blogg eller One Direction blogg? hm, men det blir nog längre fram tills jag tröttnar på den här bloggen.
Postat av: Anonym

One direction

Svar: Tack för du svarade:)
josefin nordell

2012-07-26 @ 19:37:56

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: