Follow on Bloglovin
2012-07-12 - 23:51:12 - Filed Under: Allmänt

Tävlar om Justin biljetter

Jag är med i en tävling där man kan vinna 3 biljetter till Justins konsert i Stockholm den 22 April. På bloggen www.mileycyrusdaily.blogg.se
 
Varför jag ska vinna biljetterna är för att jag verkligen älskar Justin Bieber i hela mitt hjärta, är verkligen ett stort fan av han. När jag seriöst började gilla han var år 2010, när min kompis Malin vissade ett klipp för mig och Emma när han sjöng where are you now. Tyckte att han hade en underbar röst. Men det är inte bara det. Alla år har jag väntat på att Justin ska komma till Sverige men det har alltid varit rykten för jag har inte kunnat fara till Usa och se han för det är alldes för dyrt. När jag äntilgen fick reda på att han skulle till Sverige och att biljetterna skulle släppas på ticnet kom inte ihåg vilket datum dom släpptes, så stogd jag i sån kö och det tog tid men jag kom som aldrig fram och då fick jag veta att biljetterna hade tagit slut. Jag började bli sur som helst och att jag kommer aldrig se han, men sen såg jag att det skulle vara en till extra konsert så jag började bli hur glad som helst. Men när jag kom fram från kön till att köpa biljetterna var alla slut. Jag bröjade gråta hur mycket som helst och jag kan göra vad som helst för att få dom här biljetterna. Då tänkte jag, mitt liv är över, fast jag tänkte inte ge upp. Några dagar gick och jag såg ett inlägg på justindrewbieber där man kunde köpa biljetter av några personer. Så jag mailade en tjej som sålde 3 stycken biljetter och man skulle buda så jag budade på 1500kr men då fanns det en annan tjej som budade på 2100kr men hon hade inte bestämt sig än om hon ville ha dom eller inte. Så igår kväll fick jag reda på att hon köpte dom. Vart helt klart less för att jag har kämpat för att få tag i biljetter. Och när jag såg den här tävlingen så kanske jag har en chans igen. Jag hoppas verkligen att jag vinner, skulle betyda så OTROLIGT mycket för mig. Jag älskar verkligen han sjukt mycket och det kommer jag alltid göra. Älskar verkligen hans musik och han är verkligen en begåvad kille. Men det kommer alltid finns en chans där någonstans här i världen för mig och det är nu.
 
Min email: [email protected]

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: