Follow on Bloglovin
2012-06-27 - 14:35:30 - Filed Under: Justin Bieber

Austin Mahone jämförs med Justin Bieber!

De oundvikliga jämförelserna till Justin Bieber verkar inte bry Austin Mahone för mycket. Austin berättar för MTVnews:
"Jag menar, det är smickrande. Det är inte så dåligt av en sak. Det är coolt att han är en sådan inspiration för mig och han är så framgångsrik, och jag hoppas att jag ska vara lika framgångsrik som honom någon gång. "

Jämförelserna har dock bry sig många Mahomies (Austin Mahone fans). En 14-årig Maggie Benzenhafer berättar MTVnews när hon väntade Austin på Time Square i NYC:
"Folk säger att Austin är den nya Justin Bieber - Jag tror inte alls. Jag tror att Austin kommer att bli den nya Austin Mahone. "

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: