Follow on Bloglovin
2012-06-06 - 15:03:51 - Filed Under: Demi Lovato

Joe Jonas om att Demi deltar i X Factor

Demis ex-pojkvän var med i en intervju med KISS FM med Ryan Seacrest. Han blev tillfrågad om Demi. Joe talade varmt om henne och hennes medverkan i X Factor. Från intervjun drar vi slutsatsen att vänskapen och båda fortsatte att träffas. Tror du att de skulle vara tillsammans igen?

(Han pratar om Demi vid 8:18 till 8:40)
Ryan: Demi deltar i X Factor. Hur tror du att du kan hantera?
Joe: Ja. Jag tror att jag klarar bra! Mycket nöjd med det. Vi pratade om det. Det är rätt plats och jag vet att det kan påverka människor som finns där, inte bara de som hade en svår tid. Jag tycker det är en stor händelse för henne, så jag är väldigt glad.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: