Follow on Bloglovin
2012-06-14 - 17:05:33 - Filed Under: Justin Bieber

Justin lurade Scooter: "Jag blöter ner sängen....ofta"


Justin Bieber kapade hans managers Twitter-konto och tog tillfället i akt att lägga några fräcka tweets Scooter Braun´s räkning.

"Hahaha. Kolla vem som lämnade sin twitter öppen av misstag! ovärderligt. JAG ÄLSKAR Justin. Han är som störst. Jag önskar att jag hade mer hår, " skrev Justin på söndagen när han hittade Scooter´s konto stå öppet.

Justin retweetade meddelandet från hans eget konto, skickade ut det till sina 23 miljoner följare. Men han var inte klar. Han twittrade fortfarande på Scooter´s konto och skrev:

"Jag
 blöter ner sängen ... ofta", "Mitt namn är Scooter ... jag är över 30 och jag har fortfarande namnet på en leksak" och "# PRANKED".

Scooter verkade ha ett sinne för humor om Justin. Han twittrade:

"Inte coolt. För mina vänner .. det var inte jag. 18 åring ryckte upp min twitter. Jag ber om ursäkt. Jag är tillbaka. Jag enbart våt i sängen ibland. "

"Debatt om jag skulle radera tweets för att jag är lurad. Det är ganska roligt, men min mormor och min farmor kollar min twitter och de skulle inte förstå, ".

"Och ja ... hämnd kommer att vara min."
Postat av: Anonym

Haha!<3 men vad menar han med :blöter sängen ofta... ;P \ troru Justin blöter sängen ofta ? <33

2012-06-14 @ 20:10:51

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: