Follow on Bloglovin
2012-06-14 - 14:57:43 - Filed Under: One Direction

Liam tar sitt förhållande till nästa nivå


Liam Payne har flyttat in med sin flickvän.

One Direction stjärnan medger att bli snyggare eftersom han och Danielle Peazer beslutat att dela en fastighet, men hittills har de inte kunnat spendera mycket tid i huset tillsammans eftersom han är så upptagen att turnera med gruppen.

Liam, 18, sa ​​till The Sun tidningen: "Jag kan inte ha det för rörigt eller hon kommer att få prova på mig. Vi har inte varit där länge. Min flickvän är ensam för det mesta. Det är bara en bas egentligen. "

Men Liam känner att han är ganska snygg, speciellt jämfört med bandmates Harry Styles och Louis Tomlinson. Han har dejtat 24-årige dansaren Danielle sedan mötet med den brittiska tv-talangjakt X Factor år 2010.

Han sade
: "En är verkligen slarvig och en är lite sloppier. Jag är faktiskt riktigt ren. "

One Direction är för närvarande runt i USA och Liam har nyligen erkänt att han har svårt att vara borta från Danielle.

Han twittrade nyligen: "@DaniellePeazer önskar att du var vaken:(saknar dig (sic)"

Dansaren Danielle svarade: "@ Real_Liam_Payne ledsen, ring mig när du vaknar. Saknar dig älskling, inte långt nu :) XXX (Sic)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: