Follow on Bloglovin
2012-06-20 - 17:53:24 - Filed Under: Allmänt

Lite om mig

Fick en fråga om jag kunde berätta om mig själv!
 
Kan du berätta lite om dig själv ?:) fin blogg :)
Svar: Visst kan jag det. Tack:)
 
Hej alla!:)
Jag heter Josefin Nordell och föddes den 29 september 1994. Jag är 17år och har en pappa, mamma och lillasyser som är 14år. Men jag har en hund också som heter Nea, hon är 1år just nu. Men ska fylla 2år:) Jag ska börja 2an på gymnasiet. Ja, om ni vill veta så gick jag om ett år i skolan. På min fritid umgås jag med mina vänner och så. Såklart är jag en Belieber och Directioner. Men jag tycker om dom andra kändisarna jag skriver om. Lyssnar på deras låtar. Glöm inte att följa mig på twitter: josefinnordell heter jag!:)
En gammal bild på mig själv, den är tagen förra sommaren!
 
Postat av: Hanna

Guud vad fin du är!
Har du en egen "privat" blogg?

2012-06-20 @ 18:18:08
Postat av: matilda, du vet din lilla syster;)

jaag är faktiskt 14 år!!!!!!

2012-06-20 @ 21:35:53

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: