Follow on Bloglovin
2012-06-15 - 19:52:34 - Filed Under: Selena Gomez

Selena biträdd hennes mamma på festen The Right to Laugh


Latina.com
publicerade en intervju med Selena och hennes mamma, som genomfördes under evenemanget, ¨
"The Right to laugh".

Selena
Gomez såg fantastiskt ut utan pojkvänen (Justin Bieber var enligt uppgift i bilen) i klänning med band och vågor i stil med gamla Hollywood, när hon gick på röda mattan med sin mor och styvfar vid den årliga, komedi showen "The Right to Laugh". Som ägde rum på tisdagen i Hollywood, gynnades av alliansen för barns rättigheter, en organisation som ger rättshjälp och säker miljö för unga människor med fosterfamiljer. Och det är närmare än du tror Selena.

"Det är för min mamma", sa hon stolt och vände mot hennes mor, Mandy Teefey.

"Jag antogs och var en tonårs mamma", sade mamma Mandy. "Jag hänvisar till de många historier som jag hörde på en festen Alliance tillsammans, så jag bestämde mig för att ta reda på hur jag kunde hjälpa till. LA har den högsta andelen barn i fosterhem. Jag ser detta som en möjlighet, som vi kan ge dessa barn som skulle bli mina barn [tittar på Selena]. Hon är 19 år gammal, nästan lämnade mig, så jag tror att det är ett sätt att hening annat barn. "

Gomez har ökat. Hon hade just avslutat arbetet på två filmer, Spring Brakers och The Getaway, som hon var tvungen att åka till Bulgarien med Ethan Hawke.

"I år
 blir jag 20 år gammal, så vi behöver verkligen växa upp snart", säger Gomez. "Jag har fans i min ålder. De var med mig från början. "

Vad inspirerar Gomez som sångare och låtskrivare i dessa dagar, så säger stjärnan: "livserfarenheter, resor ... du vet ... att växa upp."

Men inte som vuxen. Äktenskapet är inte på huvudet i den närmaste framtiden: ". Inte ens tänka" Sa Gomez.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: