Follow on Bloglovin
2012-06-26 - 01:57:31 - Filed Under: Allmänt

Svar på tal

Har fått massor av kommentarer av att Justin är otrogen mot Selena, Jelena är över mm... vet ni inte att Beyonce har faktiskt har fått nyss barn med Jay-z?!!! Hur skulle Justin vara otrogen då? Beyonce är hans inspiration sedan när han var liten typp. Visst han får tycka att hon är söt, het! Men det betyder inte att han älskar Beyonce mer än Selena, att han pratar om henne hela tiden.
 
Okej, ursäkta mig! Men jag ville få det är uträtt. Och det kan vara ett missförstånd på frågan. Men Justin är inte dum för det. Hur hörde ni att han vill ligga med henne??
 
Update: Jag orkar inte pratar om det här.
Postat av: Anonym

Han sa ju typ : vem vill du göra det där med nån gång eller nåt sånt .. Men Justin sa ochså på frågan om han pratat med Beyonce och han sa nej men ja måste göra de + de är ju Justin crush

2012-06-26 @ 02:01:40
Postat av: Anonym

Han värka älska Beyonce mer än S.G?

Svar: Det gör han inte.
josefin nordell

2012-06-26 @ 02:04:53
Postat av: Anonym

Men om du lyssnar när han frågar så säger han väll: vem vill du göra det dära saken med? Och publiken börja bli högljudda och intervjuaren gick ju ochså upp i varv , vf skulle dom bli upphetsad av vilken han vill göra en duett med ?

Svar: Ja, jag vet! Men jag bara sa något som jag trodde.
josefin nordell

2012-06-26 @ 02:07:12
Postat av: Anonym

Hur vetu att Justin älskar selena mer? Vill absolut inte säga imot elle nått , hoppas du förstår att ja inte säga de här dumt ! Din blogg är jätte bra <33

Svar: Jag vet hur Justin är kär i Selena det har man sätt på han. Hur han har pratat om henne och så. Att han är så lycklig med henne. Jag förstår, tack<3
josefin nordell

2012-06-26 @ 02:10:46

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: