Follow on Bloglovin
2012-06-21 - 23:54:33 - Filed Under: Allmänt

Svar på tal

Asså.. Så himla söta dom e men nu har väll selena flugit till Frankrike :((( och Justin på Elvis Duran kramade om en tjej dom ade nästan ansikte mot ansikte .. Ja trore var nån intervjuare eller .. Ja.. :(( Tänk om dom aldrig vill träffas mer, tänk om dom inte Håller kontakten medans dom är borta
 
Svar: Förlåt att jag har inte svarat för än nu. Ja, såklart att dom är. Japp det har hon. Han var för gammal för henne så du behöver inte vara orolig. Men jag såg bilden. Jo dom kommer träffas mer, jag lovar.  Deras kärlek är så stark så dom kommer hålla kontakten. 
 
Vissa frågor kommer jag besvara via kommentarer allså under era kommentarer för nu har blogg.se en ny sida.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: