Follow on Bloglovin
2012-06-15 - 16:11:47 - Filed Under: Svar på tal

Svar på tal


Jag har fått jätte mycket frågor angående Jelena att några är oroliga över att dom har bråkat över högklackat för Selena fick inte ha på sig dom av Justin. Jag tänkte svara på det nu!

Jelena fán om Believe finns nu på spotify:
Justindrewbieber.blogg.se skrev att Jelena bråkat om högklackat :
Justin Bieber blev galen när Selena kom till en middagsdejt i högklackade skor, reporterar The Enquirer.
Justin skall "inte ha trott sina ögon när Selena mötte honom i ett par högklackade skor för en liten middagsdejt."

Justin skall vara så osäker med att visa sig kortare än Selena, att han inte tillät henne ha skorna. När hon vägrade ta av dem, vägrade Justin äta ute. Jag blir orolig :((( tror du på de? .. Selena har ju nästan Alltid högklackat varför skulle han bli arg nu? \\ värkligen jätttee orolig nu ! ;(( dom e ju så sööööta!gråter :(

Anonym om Believe finns nu på spotify:
Oxå osäker :C

Svar: Jag såg det nyss och jag förstår att ni blir oroliga eller osäkra. Men jag tror faktiskt inte på det.
Du har helt rätt att Selena har nästan alltid högklackat när dom ska gå på någon dejt eller så. Men Justin har aldrig klagat på det för än nu. Så det är bara ett rykte. Tack för att ni frågar mig för jag svarar på allt ni frågar eller om ni undrar något över.

Hanna
om Believe finns nu på spotify:
Vaaa!? Äre slut mellan Jelena :(

Svar:
Nepp, det är inte slut mellan Jelena.
Postat av: osäker !?! :(((

Oh Gud tack!! Så fe är inte slut, men dom är ju aldrig med varann längre :( aldrig nån puss inte ens kram!? Osäker.. Snälla .. Du är väl säker på att de inte är slut!

2012-06-15 @ 23:25:47
Postat av: Loveu

Du är så snäll ! Du som svarar på min fråga , så trevlig och de gör satt man läser bloggen oxå ! :)

2012-06-15 @ 23:27:15

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: