Follow on Bloglovin
2012-06-16 - 00:48:17 - Filed Under: Svar på tal

Svar på tal


osäker !?! :(((
om Svar på tal:
Oh Gud tack!! Så fe är inte slut, men dom är ju aldrig med varann längre :( aldrig nån puss inte ens kram!? Osäker.. Snälla .. Du är väl säker på att de inte är slut!

Svar: Varsågod! Dom var med varandra den 12 Juni i Holloywood när Selena skulle på The Right to Laugh festen. Jag vet men det kommer säkert att bli en kram eller puss snart. Båda är så upptagen med sin musik och så, jag menar dom har så mycket att göra. Jag lovar att dom kommer vara med varandra snart.

Loveu om Svar på tal:
Du är så snäll ! Du som svarar på min fråga , så trevlig och de gör satt man läser bloggen oxå ! :)
Svar: Tack så mycket snälla du, åh vad jag blir glad. Vet inte vad jag ska säga mer hihi blir så himla glad av din kommentar.

Ni ska bara veta hur underbara ni är allihopa. Tack för varenda kommentar jag får och att ni läser bloggen:) Ni får mig verkligen att skriva:) Ni gör mina dagar. Love you all<3

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: