Follow on Bloglovin
2012-06-21 - 19:27:59 - Filed Under: Allmänt

Svaren från frågestunden

Hej alla! Jag tror att jag avslutar frågestunden nu. Eftersom jag fick inga mer frågor, vilket är väldigt synd. 
 
1. Kan du inte börja skriva om Lucy Hale också? 
Svar: Jag vill inte vara taskigt eller något men det blir så många att skriva om. Och sen har jag nyss skaffat en ny design. 
 
2. Hur får du veta allt om kändisarna?
Svar: Jag tar från olikar sidor på nätet:)
 
3. Är det sant att Harry blev kidnappad men hittades efter bara några timmar? 
Svar: Det kan jag tyvär inte svara på tyvär. Jag försökte leta på nätet om Harry blev kidnappad, men hittade inget.
 
4. Vilken av alla kändisar gillar du mest?
Svar: En svår fråga, jag gillar alla lika mycket:) Men jag säger Justin Bieber:)
 
5. Vem i 1D tycker du är snyggast?
Svar: Zyan:)
 
 6. Varför valde du att blogga om flera kändisar istället för bara en?
Svar: Lång historia. Först hade jag faktiskt en egen Justin Bieber blogg med en grymt snygg design som jag vann av Nathalie. Jag hade många läsare för det mindes jag. Men sen fick jag en kommentar av en tjej som heter Olivia och frågade om vi kunde starta en blogg om kändisar. Jag sa ja, såklart. Sedan några måndader orkade inte hon något mer eftersom vi hade inte mycket läsare. Då hade jag ensam bloggen och startade en ny. Jag tänkte, jag skriver om kändisar som jag tycker om väldigt mycket. Då startade jag den här bloggen. Eftersom jag tycker om alla kändisarna jag skriver om just nu så kan jag inte skriva om en:) 
 
 7. Ska selena gomez komma till sverige 2012/2013? Er design är grymt snygg :)
Vi får hoppas på det, men inget är bestämt än. Hon sa i en intervju för ett år sedan att hon skulle komma hit! Hon kanske följer med till Sverige på Believe touren. Tack så mycket:)
 
8. Vad tycker du om Justins nya album?
Svar: Albumet är helt amazing, älskar hela albumet.
 
9. Vad tycker du om killarna i One Direction?
Svar: Dom är bara bäst och sjunger helt fantastisk.
 
 
10. Vet du vilka Janoskians är? och ifall du inte vet så borde du kolla upp vilka dom är på YouTube för dom är grymma!:D
 
11. Vilken är din favoritlåt av JB och 1D? Kram:)<3
Svar: Gud vad svårt att välja. Men favorit låten av Justin säger jag Boyfriend:) Och One Direction säger jag What Makes You Beautiful
 
Tack för alla frågor, ni är bäst:)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: