Follow on Bloglovin
2012-03-13 - 17:44:48 - Filed Under: One Direction

One Direction: Intervju för Seventeen Magazine


17: Under eran resa till USA förstod ni att ni har ett annat sätt att flirta med tjejerna från Amerika? Finns det några knep?

Zayn Malik: Jo, min vän Louis är min flickvän.
Louis Tomlinson: Ja, jag är upptagen.
Harry Styles: Vi har inga tricks för tjejerr!

17: Berätta om eran första kyss. Hur hände detta?

Louis Tomlinson: Jag var 11 år gammal. Det var i min trädgård, eftersom jag inte hade nycklarna till huset!

Zayn
Malik: Mitt ägde rum vid 13 års ålder. Jag var riktigt kort, och detta var en lång tjej så jag var tvungen att sätta en tegelsten i väggen och stå på den för att hennes ansikte. Hahha, gulligt!

17: Och hur var det första dagen?

Liam Payne: Jag tog med en tjej på film. Vi gick på bio och middag.
Harry Styles: Jag såg en film med en tjej i mitt hus. Jag vet inte ens vad vi såg på!
Niall Horan: Ja, jag har inte varit på många dejter, men jag gillar lite att koppla av och titta på en film med en tjej hemma.

17: Vad gör en tjej till ett vackert tillskott till vad ni sjunger i låten "What Makes You Beautiful"?

Louis Tomlinson: Jag gillar tjejer som inte tar livet på för stort allvar och är tillfreds.
Zayn Malik: Med mig är samma [som Louis]. Jag gillar avslappnade, avslappnade tjejer som inte är lika allvarliga.

17: Vilken är din mest gillade att turnera i USA med Big Time Rush?

Liam Payne: Besöka många städer och publiken sjunger med oss ​​vid varje konsert. Även låtarna ensam. Det är så fantastiskt att höra så många människor sjunger våra låtar. Det är den bästa känslan.

17: Finns det en låt från erat album som ni är mycket glada av även om det inte är så ofta spelas på radiostationer?

Harry Styles: Jag är mycket nöjd med "One Thing"
Liam Payne: Ja, "En sak". Jag älskar "One Thing"!


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: