Follow on Bloglovin
2012-05-18 - 01:17:45 - Filed Under: Jelena

Justin och Selena har gjort slut?


Massa
beliebers har frågat om Justin och Selena har gjort slut? ska vara ärlig vet vi inte. Jelena är super upptagen just nu! Selena är för närvarande i Bulgarien, för att spela in hennes kommande film "The Getaway", medan Justin är i USA arbetar hårt och fokusera på hans album Believe.

Bara några timmar sedan twittrade Justin ett meddelande om att flytta på! "Tack för den tid jag haft med dig men jag måste gå vidare nu ..", men han raderade den direkt efter.

Svar på en fråga:
Anonym om Om Jelena:
Fråga: Om du kollar på gomezz.blogg.se s står de att selena va med andra killar ? Så Justin dumpa henne?
Svar: Jag vet inte vad jag ska säga eller tro! Det kanske är bara ett rykte, jag vet inte.

Här är skärmdumpen - av j-Bieber-fan:

Tror du att Justin och Selena har gjort slut?

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: