Follow on Bloglovin
2012-05-09 - 22:35:31 - Filed Under: Justin Bieber

Justins nya låt “Turn to You” till hans mamma


Naw, ung mamma och en söt liten Justin

Justin
Bieber har bekräftat på Twitter att han planerar att släppa "Turn to You" en låt som han skrev till sin mamma den här veckan för att hjälpa och samla in pengar till ensamstående mammor. Spåret "Turn to You" kommer att släppas på mors dag.

"Tänk jag ska släppa #TurnToYOU för min mamma nu på fredag ​​för mors dag helgen. behållningen går till att hjälpa andra ensamstående mammor. Tack. "

Tala om vad han skrev i sången, Justinpratade tidigare för MTV:
"Det handlar om kamperna, säger jag i låten. Hon hade mig på som den ålder jag är nu. Det handlar om bara de kämpar hon gick igenom och hur modig hon var, och jag tror att världen behövde veta det. "



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: