Follow on Bloglovin
2012-11-30 - 18:16:00 - Filed Under: Cody Simpson

Cody avslöjar hans surfing semesterplaner

Tumblr_meahd6kegl1qe41fao1_500_large
Det har varit ett super hektiskt år för Cody, som nu ser fram emot några ned tid ned under. HollywoodLife.com har alla exklusiva detaljer om vad sångaren har planerat för semester!

2012 har varit ett fantastiskt år för Cody Simpson med den enorma framgången för hans paradise turné och hans spelningar med Justin Bieber. Cody säger att han är nu ivrig att åka hem till jul där han kan bara vara en tonåring och slog vågorna med sin surfbräda!
 
HollywoodLife.com pratade med Cody enbart på den 5:e årliga Holiday Tree Lighting på LA Live i Los Angeles den 28 november, där sångaren uppträde "Jingle Bells". "Jag kommer hem till jul. Jag kommer till Australien,Cody berättade för HollywoodLife.com exklusivt. "Jag har en vecka frit i mitt schema, så jag sa till min chef att jag kommer tillbaka hem. Jag har inte varit tillbaka sedan mars och förra gången jag var där var jag bara där i ett par dagar. "

"Jag ser verkligen fram emot att surfa, umgås med mina vänner och bara vara ett barn igen. Jag vet att jag alltid kan gå tillbaka dit och bara vara en tonåring, sa Cody.

Och vad annat ser Cody fram emot?

"Det är något som min farmor lagar som jag är mycket glad över. Hon lagar denna fantastiska Pavlova, det är som grädde och maräng och alla dessa bär. Hon kommer att laga det upp för mig, och jag kommer att äta det hela. "

Den inspirerande sångaren avslöjade också sin nyårslöften:

"Min nyår avsikter är att bara fortsätta växa som artist. Förra året var det att göra en hel del för välgörenhet och jag kunde göra det. Jag gjorde en hel del för anti-mobbning. I år vill jag bara hålla på att göra bra musik och inspirerande människor. "

Cody, som är glad att prata med och är otroligt artig och söt, krediterar hans far för att vara hans mentor.

"Min pappa är bara otrolig. Han påminner mig alltid att göra mitt allra bästa och behandla människor som jag skulle vilja bli behandlad. Jag är en kändis, men jag är först och främst en människa. Jag är tacksam över att ha så underbara föräldrar och en sådan nära, stödjande familj. "

 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: