Follow on Bloglovin
2012-11-04 - 15:26:17 - Filed Under: Cody Simpson

Cody omplaneras UK & Europa Tour

Tumblr_mcqekmsatg1qb5cx0o1_500_large
Cody Simpson har tvingats skjuta sin jungfruresa till Storbritannien och Europa för att fortsätta turnera med Justin Bieber. Tonåringen, som för närvarande stöder Bieber på den amerikanska delen av sin turné, kommer boka om sina november datum för februari/mars nästa år. Alla biljetter som redan köpts för Cody debut headline tour kommer att gälla för de nya datumen.

Omplaneras datum:
Tis 19 feb Glasgow, Konserthuset
Lör 23 feb Birmingham, Alexandra
Tis 26 feb Dublin, Vicar Street
Fre 1 mars London, Indigo2
Sön 3 mars Manchester, Operahuset
Sön 10 mars Antwerpen, Lotto
Tis 12 mar München, Muffathalle
Weds 13 mars Köln, Live Music Hall
Tors 14 mars Utrecht, Tivoli

Cody Simpson skrev på Twitter: "Min kompis Justin Bieber har erbjudit mig chansen att öppna för honom på en hel del av kommande Believe turnédatum. Detta kommer att tvinga mig att skjuta min resa till Europa och Storbritannien i november. Jag är verkligen ledsen att jag inte kommer att få se min europeiska och brittiska fans ... men jag kommer att vara där i februari och mars ... Jag har varit så entusiastiska över mötet med min brittiska och europeiska Angels sedan vi meddelade paradise turné och det smärtar mig att behöva vänta längre. "

Missa inte Wish You Were Here stjärnor 'första rubrik visar nästa vår! Med 3,5 miljoner Twitter följare, 3,5 miljoner Facebook gillar och över 150 miljoner YouTube visningar är Cody Simpson forma snabbt upp som en sann pop fenomen.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: