Follow on Bloglovin
2012-11-10 - 15:18:00 - Filed Under: Jelena

ENews Bekräftat: Justin Bieber och Selena Gomez har gjort slut

Justin Bieber och Selena Gomez har gått skilda vägar, rapporter ENews.

Jelena gjorde slut ungefär en vecka sedan. "På grund av sina galna scheman, det blir svårare och svårare att upprätthålla en relation," källan berättar exklusivt E! Nyheter.

Rykten om att Jelena hade splittrats började få dragkraft under de senaste veckorna, men slå en hög ton när Justin sågs se Lejonkungen den 8 November på Broadway med en grupp människor som inkluderade 19-åriga Victorias Secret-modellen Barbara Palvin.

Justin och Selena gick offentligt med sin romantik i februari 2011 när de deltog i Vanity Fair Oscar fest tillsammans.

Men jag vill höra först av Justin eller Selena innan jag kan tro på detta. Men än så länge vet jag inte hur jag ska säga.
Postat av: Lisa

Neejj !

2012-11-10 @ 18:29:05

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: