Follow on Bloglovin
2012-11-26 - 19:29:00 - Filed Under: Jelena

Justin pratar om Selena på Oprah´s Next Chapter

Justin hade en mycket personlig intervju med programet Oprah’s Next Chapter” som leds av Oprah Winfrey. I en del av intervjun pratar han om Selena. Översättning och video finns nedan.
 Oprah: Vad tycker du om att spendera dina pengar? Tycker du att köpa presenter till andra människor?
Justin: Ja, jag gillar att köpa presenter till min mamma och ...
Oprah: Har du säga ordet "flickvän"?
Justin: Och för min flickvän.
Oprah: Innan beskedet att du hade en flickvän, har du tänkt på hur du gör det offentligt?
Justin: Saken är att jag alltid tänker på mina fans. För det första är det vad de själva tycker.
Oprah: Jag frågar eftersom jag vet att Selena fick dödshot.
Justin: Jag vet. Människor är småaktigt och säger elaka saker, men i slutet av dagen, och måste jag vara glad, eftersom jag inte kan vara enkel för livet. Jag tror att fansen är medvetna om problemet och de är dåliga eftersom de inte. Hej, alla fans, jag ville verkligen, men jag kan inte.
Oprah: Det finns bara en Bieber.
Justin: Ja, jag är den enda.
Oprah: Vad var det med henne som gjorde henne vill vara?
Justin: Jag gillar riktiga människor och jag känner att det kanske är den mest autentiska. Är helt enkelt ett gott hjärta, och jag kan prata med henne om allt.
Oprah: Vi har sett några av dina paparazzi bilder.
Justin: Ja, några [skrattar].
Oprah: När du går någonstans allmänheten är att du inte kan kontrollera och du rör hela tiden.
Justin: Ja, vi rör hela tiden.
Oprah: Vad är det mest romantiska du någonsin har gjort med henne?
Justin: Vi åt middag i mitten av Staples Center, och sedan såg vi "Titanic" på den stora skärmen på Staples Center.
Oprah: Var hon imponerad?
Justin: Ja, definitivt.
OprahNär du träffar Selena? 
Går du ut den andra dörren, andra bilar och sånt?
Justin: Ibland måste vi ut bakvägen och göra andra saker. Gå inte ifrån det eftersom jag inte vill att någon ska känna att jag skämdes för henne. Många killar gör bara speciellt i affärer. De vill inte bli sedd med tjejen, så gå till andra bilar och göra alla de saker som är förknippade med produktionen. När vi går ut gör vi det tillsammans.
 
PS: kommer lägga upp hela intervjun senare!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: