Follow on Bloglovin
2012-10-03 - 16:21:11 - Filed Under: Selena Gomez

Selena: Intervju med Ellen!

541316_505100152851830_1758139242_n_large
Här nedanför är en översättning när Selena besökte Ellen show!
Ellen: Vår första gäst är en av de största unga stjärnor i världen. Hennes nya film, "Hotel Transylvania" debuterade på biograferna idag. Kontrollera (fragment av berättelser). Tja, snälla välkommen Selena Gomez! Hej Selena!
 
Selena: Hej. Kan jag säga något?
Ellen: Ja, just det.

Selena: Jag trodde att det var kameror i mitt badrum, vet inte varför, så jag kastade handdukar. Tja, jag gick till omklädningsrummet Kobe Bryant. Jag var lite utflippad.

Ellen: Jag försökte också.

Selena: Verkligen? Ja!

Ellen: Tja, du kom hit för en timme sedan, och jag ville skrämma dig. Men det spelar ingen roll om handdukar är på kameran.

Selena: Seeeriöst?

Ellen: Du har förstört det!

Selena: Åh, jag är ledsen.

Ellen: Okej. Jag har dig, min vackra, unga liten kvinna!

Selena: (Skrattar)
 
Ellen: Sist jag såg dig på Teen Choice Awards, är en ära för mig. Du tog mig lycka och jag vann en utmärkelse, tack.

Selena: Ja, självklart.

Ellen: Okej. Hur mår du? Hur är din hund?

Selena: Tja, Baylor mår bra, är nu så stor.

Ellen: Jag har nyligen haft en valp.

Selena: Ja, han var mycket ung när jag tog den. Jag brukade sitta i mitt knä, och nu kan jag inte ens plocka upp han.

Ellen: Har du en bild?

Selena: Ja, jag tror att jag har en bild.

Ellen: (...)

Selena: Det är inte Baylor. Det är Willie och Chip. Se en sovande i röven den andra, men det är sött. Om Baylor här.

Ellen: Vem är Baylor?

Selena: Denna svarta.

Ellen: Han bytte färg eller något (?)

Selena: Jag är ledsen.
 
Ellen: Jag beundrar dig. (?)

Selena: Allt var bra i början, när han var liten, vi alla gillade honom. Men han började växa (...)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: