Follow on Bloglovin
2012-09-22 - 17:13:10 - Filed Under: Jelena

Justin och Selena kommer så småningom gifta sig?

Jelenas äktenskap rykten cirkulerar igen. Celebuzz.com rapporterar att Selena sågs bära boken “The 5 Languages of Love: The Secret to Love That Lasts” med henne när hon lämnat en salong på tisdag kväll.
 
Amazonas beskrivning av boken genom bästsäljande författare Gary Chapman, säger att det är i syfte att gifta par och fordringar par som läser den kan "bygga en varaktig och kärleksfull äktenskap tillsammans."
 
Justin och Selena har varit tillsammans i nästan två år, men trots envisa rykten har de alltid varit snabba att förneka ett engagemang.

På frågan om att föreslå Selena april 2012, berättade Justin för franska tidningen Le Parisien:
"Nej, jag är för ung."

"En dag kommer jag bli förlovad, när jag har hittat rätt person om fem eller 10 år. Det betyder inte att Selena är inte rätt person men hon kommer att döda mig om jag säger det! "

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: