Follow on Bloglovin
2012-09-30 - 23:44:52 - Filed Under: Selena Gomez

Q&A med Selena på Twitter

Igår, 30 minuter före tillkomsten av den "globala Festivalen", bestämde Selena att muntra upp sina fans och gjorde en speciell Q & A.
@ Tarastacey: #HotelTransylvania var såååå bra! @ SelenaGomez @ DavidSpade
@ SelenaGomez: Jag är glad att du gillade det!

@ NatsAdam: Vad har du gemensamt med Mavis? #HotelTransylvania
@SelenaGomez: Både vilja äta konstiga saker .... gurkor för mig.

@ Forever4Shayley: I morgon ska jag TITTA  #HOTELT! Vad var det mest attraktiva sak om vampyrer?
@ SelenaGomez: Jag är intresserad av människor, LOL

@ IrishBieberNavy: Vilken film föredrar du, #HotelTransylvania eller Spring Breakers?
@SelenaGomez: Både som samma, är en för min lilla och det andra för en äldre publik.
 
@ WeDreamSelena: Hur länge har du arbetat för #UNICEF?
@ SelenaGomez: Sedan jag var 15 år  gammal så 5 år.

@WeDreamSelena: Hur var det att arbeta med Adam Sandler? #Hoteltranslyvania
@SelenaGomez: UNDERBART ... Jag minns att jag tittade på hans filmer när jag var yngre, och han är så cool som jag trodde.

@CityOfSelena: Vilken är din favorit sak om #UNICEF'ie?
@SelenaGomez: Min favorit del är att jag kan hjälpa de barn som behöver få sin röst hörd.

@HeckYesSelena: Vilken var din favorit karikatyr som barn? #UNICEF #HotelTransylvania
@SelenaGomez: Bra fråga. Shrek.
 
@PreachGomez: Jag är med dig mycket och stolt över ditt arbete och ¨det du gör för #UNICEF. Jag älskar dig. @SelenaGomez: Tack så mycket.

@Forever4Shayley: Hur arbetade du med Andy? Eller gjorde ett skämt? #HotelTransylvania!
@SelenaGomez: Jag har inte haft en chans att spela med Andy, men jag träffade honom under kampanjen i Toronto och är verkligen mycket roligt.

@1DBieberGomez: Nu är jag mycket stolt över er, guider för filmen nummer ett: ") #HotelTransylvania <3
@SelenaGomez: Se till att du tittar på baksidan av vår show, jag är mycket glad.

@LoveSwiftGomez: Vem var din hjälte som barn och vem är det nu? #UNICEF #HotelTransylvania
@SelenaGomez: mina influenser som barn var Hilary Duff och Britney Spears, och naturligtvis min mamma, som också är hennes nu.

@FuckYesGomez: Vilken var din favorit scen från #HotelTransylvania?
@SelenaGomez: Min favoritscen är nog den med Mavis och Johnathan (Andy) på taket.
 
@LizzieWilson: Kan du berätta något om ditt nya album? :) #Hoteltransylvania
@SelenaGomez: Jag vill att det ska vara oväntat.

@DelenaNerds: Vilken var din favoritscen i våren Dvärgbrytare? :)
@SelenaGomez: Alla scener händelsen med flickorna och min scen med James.

@Loveyousellyg: Kan vi snart vänta ytterligare #AskSelena videor? Jag älskar den sista och ändå tittar på det!
#UNICEF #HotelTransylvania
@SelenaGomez: Ja, jag kommer att försöka göra en snart.

@Girlleader1: Din komendi i #hoteltransylvania är perfekt. Planerar du att göra det snart icke-animerade, komiska film? :)
@SelenaGomez: Tack så mycket. För nu är inget planerat, förhoppningsvis.

@WeDreamSelena: Gillade Mavis maten så mycket som du? #Hoteltranslyvania #hotelt
@SelenaGomez: förmodligen inte.

@Jelena_143: Hur många burkar med pickles är nu i ditt hem? #UNICEF #HotelTransylvania
@SelenaGomez: Kanske 6.
 
 
@HeyThereDelena: Vad är ditt nästa mål i en karriär inom musiken? #HotelTransylvania
@SelenaGomez: Jag vill bara göra en bra skiva som kommer att överraska och som kommer att göra folk att må bra.

@
SGomezismylife: Den #HotelTransylvania är att hjälpa #UNICEF'ie förändra människors liv till det bättre och jag älskar dig av hela mitt hjärta
@SelenaGomez: Tack så mycket, med allt jag fick det låter bäst.

@XLoveNaturally: Du gör världen till en bättre plats. :) #Unicef #HotelTransylvania
@SelenaGomez: Tack så mycket. Alla gör världen till en bättre plats.

@EhBitchPlease: Vad är ditt nästa projekt #UNICEF? ILY <3
@SelenaGomez: I morse hade jag ett möte där vi planerade min tredje konsert akustisk välgörenhet i januari och produktionen i området.
 
 
 
 
 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: