Follow on Bloglovin
2012-09-20 - 11:29:20 - Filed Under: Cody Simpson

Vinn en chans att "hänga ut" med Cody

260106_10151106254782670_1334298175_n_large
The Warner Sound ger dig möjlighet att delta i en Google+ Hangout chatt med Cody och 4 andra fans! Chatten kommer att hållas den 22 september kl 12:00 PST.

Här är kraven för att komma in:
• Minst 13 år gammal och bo i USA
• En profil i Google+ (med en profil foto!)
• Tillgång till en webbkamera och en direkt Internetanslutning (inte wifi!)
Lägg till Warner Sound Google+ sida & Cody Simpsons Google+ sida till en cirkel på ditt konto.
Lägg upp en kommentar på Warner Sound inlägg och säger varför du bör väljas för att vara i Google Hangout Chatt.
Klicka här för att komma in till sidan.
 
Jag skrev det här ändå, för någon av mina bloggläsare kanske ska till USA eller någon av mina läsare kanske bor i USA. Så jag tyckte att det var viktigt ändå!:)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: