Follow on Bloglovin
2013-04-08 - 20:14:00 - Filed Under: Jelena

Är Selenas nya indiska låt "Come & Get It" om Justin?

Selena-gomez-come-and-get-it-justin-bieber
Selena Gomezs nya singel "Come & Get It" (influerad av indisk musik) läcktes på nätet igår - och det är texter som fans har undrat: Var detta spår skrivit med Justin Bieber i åtanke - och en återspegling av hennes verkliga liv?
 
Låten är uppbyggd kring en kärlek som Selena helt enkelt inte kan sluta. Kolla in texterna:
 
Jag kommer att sitta rätt här riktigt patienten
Kan inte sluta eftersom jag älskar det, hatar hur jag älskar dig ....

Denna kärlek är inte klar ännu ....
Så älskling när du är redo ..... komma och få det ....

Denna kärlek kommer att vara död av mig.

Men jag vet att jag kommer dö lycklig eftersom att du älskar mig.

 

Handlar det om Justin?

 

 


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: