Follow on Bloglovin
2013-08-22 - 22:16:00 - Filed Under: Justin Bieber

Ariana Grande om puss bilden: "Jag vill inte ha drama"

Ariana Grande Kissing interview
Ariana Grande öppnar upp om Justins kyss ögonblick. Under en All Access intervju gav Ariana publiken på den hela situationen, och sade:
 
Jag gick till meet and greet med mina morföräldrar, eftersom nonna (min mormor) har en massiv crush på Justin Bieber, så jag gick ... Jag tror att de tenderade #JustinandArianaSelfie eller nåt sånt.Så jag sa "Vi måste göra det här," och Justin sa "Ja, låt oss ta en bild." Så tog jag min telefon och jag gick så här [gester selfie] och jag bara log, och han kysste mig på kinden. Jag visste inte vad jag skulle göra. Jag gick bara ut ur rummet. Jag blev blyg.
 
emellertid, Justin ville vara säker på att fotot var postat på sociala medier.
Sedan kom Scooter efter mig och sa "Justin säger att du måste lägga upp den bilden." Jag sa "Jag kommer inte." - Och han sa, "Han säger att du måste lägga upp den bilden." Och jag sa, "jag kan inte." och han frågade varför inte och jag sa "eftersom jag vill inte att det ska komma drama med den."
 
 Ariana är tydlig att vara rimlig, men vid ett tillfälle, postade hon bilden, i alla fall. Hon fortsatte:

Sedan, twittrade Justin mig, "publicera bilden." Så jag gjorde precis det, men alla var som, "Oh my gosh en puss på kinden." Jag var som "kan du inte? Kom igen! "


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: