Follow on Bloglovin
2013-12-08 - 01:34:00 - Filed Under: Justin Bieber

Cailin Russo: "Jag fick fjärilar när jag kysste Justin" (Intervju)

Möt Cailin Russo, tjejen som hånglade med Justin Bieber som hans kärlek intresse i sin senaste musikvideo "All That Matters."

 

Seedan videon släpptes, avslöjar Cailin Russo att hon har fått en mängd dödshot från Beliebers. På uppåtsidan, fick hon egen tid med Justin i hans trailer - och nu facetimes och smsar med honom.

 

Kolla hennes intervju med Cosmopolitan.com - allt om sina erfarenheter på inspelningen med Justin.

Cosmo: För det första, hur gammal är du?
Cailin Russo: Jag är 19, men jag fyller 20 den 17 december.

 

Cosmo: Så du blev galen när du hittat vad och vem videon var för?
CR: Jag fick samtalet kvällen innan fotograferingen och jag tappade hakan när jag såg att det stod mitt namn och Justin Bieber. Jag visste att det skulle bli en stor sak. Jag fick inte berätta för någon om det, men jag ville lämna det som en överraskning ändå.

 

Cosmo: Var du nervös på dagen för fotograferingen?
CR: Jag hade inte en aptit den dagen, men jag var så redo att göra jobbet. I början var jag inte så nervös eftersom Justin skulle inte ta hans närvaro förrän senare på dagen, men när han gjorde det då jag blev nervös. Jag visste inte vad som skulle hända eftersom låten är super romantisk, jag visste inte ens om vi skulle spela in tillsammans. Men den första tagningen var att vi skulle kyssas!

 

Cosmo: Um, det är intensivt. Hur kändes det?
CR: I början var det lite konstigt eftersom jag aldrig hade kysst någon på en inspelning som passionerat eller det berömda. Jag var inte ett super fan av han innan jag gjorde detta och jag bara tänkte för mig själv att folk skulle döda för att göra detta.

 

Cosmo: Så, är han bra på att kyssas?
CR: Ja. Kyssa honom var trevligt - jag fick fjärilar och det gör jag fortfarande i dag. När fotograferingen var slut kändes det så overkligt, jag fick även en fortkörningsböter efter fotograferingen eftersom jag var på en så hög. Jag antar att man kan säga att jag skulle gärna göra det igen. [Skratt]

 

Cosmo: Ok, så eftersom du var nära honom, vad luktar han?
CR: Han luktade riktigt trevligt, som cologne, men jag kunde inte placera den. Och hans andedräkt var riktigt fräsch hela dagen.

 

Cosmo: Det måste vara med alla dessa sexiga kyss scener. Hur har responsen varit från andra tjejer? Får du dödshot eller något eftersom videon sjunkit?
CR: Jag har fått flera dödshot, inget liknande, "jag kommer att hitta dig och döda dig", men jag har fått de som säger, "Dö," och "Döda dig själv" - människor på allvar har inga gränser med sociala medier, jag gör bara mitt jobb. Men det finns många människor som försvarar mig också, vilket är trevligt. Jag har definitivt fått en del fans från allt detta.

 

Cosmo: Oh yeah?
CR: Ja, jag fick följare från 6000 innan videon kom ut. Det är lite galet.

 

Cosmo: Så, nu när videon har släpps, pratar du fortfarande prata med Justin?
CR: Ja, vi pratar fortfarande.

 

Jag har honom under ett antaget namn. Om min telefon är ute och jag är med folk, jag vill inte att någon ska se om han smsar mig eller FaceTimes mig, du vet?

 

Cosmo: Åh, så han FaceTimes dig?
CR: Ja, vi gör det inte mycket, bara då och då.

 

Cosmo: När han smsar dig använder han uttryckssymboler?
CR: Nej, bara den gamla smileysen, den med ett kolon och en parentes.

 

Cosmo: Hur skulle du beskriva din status med honom?
CR: Vi är polare. Vi umgås när han är runt och jag skulle älska att kunna skriva musik med honom en dag. Hans musik är så bra, jag var verkligen avskräcken när jag hörde honom sjunga.

 

Cosmo: Är du i ett förhållande just nu?
CR: Jag hade en pojkvän fram till videon släpptes. Vi gjorde slut för ungefär en vecka efter, men vi är tillsammans igen ... för nu.

 

Cosmo: Vilken är den sexigaste saken om honom?
CR: Hans röst och hans leende - Åh min Gud, det gör ditt hjärta att rasa lite.

 

Cosmo: Hur kändes det när han postade bilden när du kysste honom på kinden på Instagram?
CR: Jag visste inte att han skulle lägga upp bilden av oss på inspelningen, men när jag såg det jag var som, "Oh shit, han la nyss upp det!"


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: